تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

۳۸ - خاکستری

خاکستری

 

روح بزرگوار من

دلگیرم از حجاب تو

شکل کدوم حقیقته

چهره ی بی نقاب تو

وقتی تن حقیرمو

به مسلخ تو میبرم

مغلوب قلب من نشو

ستیزه کن با پیکرم

اسم منو از من بگیر

تشنه ی معنی منم

سنگینه بار تن برام

ببین چه خسته میشکنم

به اتظار فصل تو

تمام فصلها گذشت

چه یاس بی نهایتی

ندیم من بود

فصل بد خاکستری

تسلیم و بی صدا گذشت

چه قلب بی سخاوتی

حریم من بود

دژخیم بی رحم تنم

به فکر تاراج منه

روح بزرگوار من

لحظه ی معراج منه

فکر نجات من نباش

مرگ منو ترانه کن

هر شعرمو به پیکرم

رشته ی تازیانه کن

 

 

 

خواننده:ابی

شعر:ایرج جنتی عطایی

اهنگساز:بابک بیات

تنظیم کننده:محمد اوشال

نظرات 1 + ارسال نظر
یک دوست قدیمی چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ

ماشاالللللللهههههههههههه ابی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد