تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

سیب-حمید مصدق

تو به من خندیدی


و نمی دانستـــــی


من به چه دلهــره از باغچه همسایه


سیب را دزدیــدم


باغبان در پی من دویـــد


سیب را در دست تو دیـــد


غضب الوده به من کرد نگـــاه


سیب دندان زده از دست تو افتاد به خـــاک


و تو رفتی و هنـــوز


سالهاست که در گوش من آرام آرام


خش خش گام تو تکـــرار کنــان


می دهــد آزارم


و من اندیشه کنـــان


غرق این پنـــدارم


که چـــــرا


خانه کوچک ما سیب نداشت ...

 

.

.

.

.

.

.

 

 

من به تو خندیدم

چون که می دانستم

تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی

پدرم از پی تو تند دوید

و نمی دانستی باغبان باغچه همسایه

پدر پیر من است

من به تو خندیدم

تا که با خنده پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم

بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و

سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک

دل من گفت: بـــــرو

چون نمی خواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را ...

و من رفتم و هنوز سالهاست که در ذهن من آرام آرام

حیرت و بغض تو تکــــرار کنان

می دهد آزارم

و من اندیشه کنان غرق در این پندارم

که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت ...

 

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر دهنوی یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ق.ظ http://www.cloobuni.persianblog.ir

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. برای ورود به جمع ما کافیه تو گوگل بزنید "لینک نگار" اولین لینک، سایت ما رو میاره. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

ماسانا سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

هاااااااااااااا؟
که چراباغچه ما سیب نداشت؟
که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت ...
یا
چه می شد اگر یار من سیب دوست نداشت؟

ماسانا سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ http://http://masana.blogfa.com/

که چرا باغچه ما سیب نداشت؟
که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت ...
یا چه میشد اگر یار من سیب دوست نداشت؟

ستاره چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

خیلی زیبا بود ... قشنگی شعر این بود که مقطع اول از زبون یکیشون و مقطع دوم از زبون دیگری بود
مرسی

دزد دلها چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.dozdedelha.wordpress.com

قسمت ِ جواب ِ این شعر از فروغ فرخزاد‌ه!

رومینا چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

خیلی زیبا بود

منم آپ جدید گذاشتم اگر دوست داشتی سر بزن
خوشحال میشم
رومینا

ماسانا چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://masana.blogfa.com/

سلام نیستی؟

سلام ماسانا....
ماکزیمم روزی ۵ دقیقه کانکت میشم اخه خیلی سرم شلوغه و گرفتاری دارم

گندم دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://daily-of-me.blogsky.com

خواهش میکنم بابا این حرفا چیه!!!!

باران عشق پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام
خیلی زیبا بود من خیلی این شعرودوست دارم و جاداره بگم یه دنیا ازت ممنونم دوست عزیز...
من پذیرفتم که عشق افسانه است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد