تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

شعر هما میرافشار در جواب شعر کوچه فریدون مشیری

بی تو من زنده نمانم...

 

بی تو طوفان زده ی دشت جنونم 

صید افتاده به خونم 

تو چه سان می گذری غافل از اندوه درونم؟ 

بی من از کوچه گذر کردی و رفتی 

بی من از شهر سفر کردی و رفتی 

قطره ای اشک درخشید به چشمان سیاهم 

تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم 

تو ندیدی. 

نگهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی 

چون در خانه ببستم، 

دگر از پای نشستم 

گوییا زلزله امد، 

گوییا خانه فرو ریخت سر من 

بی تو من در همه ی شهر غریبم 

بی تو کس نشود از این دل بشکسته صدایی 

برنخیزد دگر از مرغک پربسته نوایی 

تو همه بود و نبودی  

تو همه شعر و سرودی 

چه گریزی ز بر من؟ 

که ز کویت نگریزم 

گر بمیرم ز غم دل، 

به تو هرگز نستیزم 

من ویک لحظه جدایی؟ 

نتوانم نتوانم 

بی تو من زنده نمانم..... 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
sara چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

salam mer30 vaghean man donbale in sher boodam kheili khoshhalam kardin ba ejazatoon copy kardam webet kheili alie

Doulan یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

بی تو کس نشود از این دل بشکسته صدایی؟

بی تو کس نشنود از این دل بشکسته صدایی

اسپیتمان چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ http://kikami.mihanblog.com

مناظره زیباست

داوود پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

دمت گرم

ahamad چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام
ممنون از شعر زیبایی که گذاشتید
امیدوارم که موفق پیروز باشید
*گفتی که چرا محو تماشای من"که یک دم پلک بر هم نزنی"گفتم پلک بر هم نزنم تا زه دستم نرود نازچشمان تو به قدر پلک بر هم زدنی*
در پناه یگانه خالق زیبایی ها

سلام ... درود

aida پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.setare3141.blgfa.com

سلام شعر زیبای فریدون و در جواب او باید تحسین کرد

یکی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ http://sandalidagh-l4i.blogfa.com/

عالی بود

لیلی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ب.ظ

بسیار زیبا بود.
منم تقدیمش کردم به یک همیشه خوب
ممنون و سپاسگذارم

نفیسه یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

واقعا که محشره عالییییهههههههههههههههههههههههههه
عالیییییییییییییی . واقعا ممنونم دوستمممممممممم

علی محمد محمدی یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ق.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

سلام مهران جان خوبی ؟
کم پیدا شده ای پسر !

بدرود

مشغله آقای محمدی. به زودی خدمت خواهم رسید.

ستاره‌ ی مهربون خدا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ http://setareyemehrabun.blogfa.com

من این شعر رو اولین بار تو ی انجمن ادبی شنیدم آتیش می زنه‌ به‌ وجودم هربار که‌ می خونم شعرو با اجازتون منم تو وبلاگم این شعرو می نویسم...
اگرم دوست داشتید تبادل لینک کنیم خبر بدید من شمارو لینک می کنم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

خیلی تاثیرگذاربود

[ بدون نام ] دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

ممنون به دلم نشست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد