تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

گناه دریا-فریدون مشیری

گناه دریا 

 

چه صدف هایی که به دریای وجود 

سینه هاشان ز گهر خالی بود! 

ننگ نشناخته از بی هنری 

شرم ناکرده از این بی گهری 

سوی هر درگهشان روی نیاز 

همه جا سینه گشایند به ناز... 

 زندگی -دشمن دیرینه ی من 

چنگ انداخته در سینه ی من 

روز و شب دارد با من سر جنگ 

هر نفس از صدف سینه ی تنگ 

دامن افشان گهر اورده به چنگ 

وان گهرها..همه کوبیده به سنگ!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.shohreh-solati.blogfa.com

سلام مهران خان گل.چه خبر ابی خان خوب هستن ایشاللا؟بهشون خیلی سلام برسون.وبلاگتم خیلی قشنگه فقط عکسم توش بزاری که خیلی عالی میشه.موفق و سبز باشی.

سلام شاهین جون نظر لطفته هر چی باشه به شما نمی رسه . ابی جون هم خوبن، سلام میرسونن. بازم بیا پیش ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد