تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

لحظه ی دیدار-مهدی اخوان ثالث

                                 لحظه ی دیدار 

 

 

     لحظه ی دیدار نزدیک است. 

     باز من دیوانه ام مستم.       

     باز می لرزد دلم دستم. 

     باز گویی در جهان دیگری هستم. 

 

 

      های! نخراشی به غفلت گونه ام را تیغ! 

      های!نپریشی صفای زلفکم را دست! 

      و ابرویم را نریزی دل!  

            ـ ای نخورده مست- 

             لحظه ی دیدار نزدیک است.  

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ق.ظ http://armageddon.blogsky

شعر بسیار زیباییست
ای کاش میگفتید کی سرایندش بوده و اسمش چیه

با سلام به شما اسم شاعر بالای خود شعر موجوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد